Kesäduuni kahdelle nuorelle OP:n piikkiin

18.4.2021

Hei sinä 15–17 -vuotias nuori, meillä on tosi siisti juttu, joka voi olla just sua varten! Haluaisitko kaksi viikkoa kestävän kesätyön Laihialla lasten parissa? Nyt meillä on mahdollisuus tarjota OP:n piikkiin kesäduunia, jossa reipas asenne on kova juttu.

Kesätyössä olet apuna kesäkerhon ohjaamisessa. Kesäkerhoa järjestetään alakouluikäisille arkipäivisin klo 9-15. Mahdollisia muita tehtäviä voi olla yhdistyksen toiminnan markkinoinnissa ja lastenhoidossa.

Joten laita viimeistään 30.4. meille, MLL Laihian paikallisyhdistyksen sähköpostiin (laihian.yhdistys@mll.fi), oma hakemuksesi yhteystietoineen. Kerrothan hakemuksessa sopiiko sinulle työajankohdaksi viikot 23 & 24 vai viikot 25 & 26 vai sopivatko kumpikin ajankohta. Käymme hakemukset läpi ja ilmoitamme, jos just sä oot mukana iloisessa jengissä!

Kiitos Laihian Osuuspankki mahdollisuudesta tarjota työtä nuorelle!

Lue lisää aiheesta pankin sivuilta.

#lastenlaihia #vastuullinen kesäduuni #LaihianOP #mlllaihia