Lähde kiertämään "NALLE-RASTI" -rataa

17.4.2020

Olemme tehneet noin kilometrin pituisen "NALLE-RASTI" -radan Kirkonkylän pururadalle. Lähde kiertämään rataa ja osallistu kilpailuun. Toukokuun lopussa arvomme loistavia palkintoja osallistuneiden kesken!

Tiesitkö, että myös Ylistaron ja Vähänkyrön paikallisyhdistykset ovat tehneet samankaltaisia ratoja omilla paikkakunnillaan? Lisätietoa löytyy yhdistysten Facebook-sivuilta.

Näin kierrät NALLE-RASTI -radan

1. Kierrä rata karttaan merkityssä järjestyksessä. Kartta on näkyvissä myös yhdistyksemme kotisivuilla.
  2. Lue rastilla oleva teksti ja ota talteen oikean vastauksen edessä oleva kirjain. Kirjaimet muodostavat sanan.
  3. Osallistu arvontaan ottamalla kuva itsestäsi, lapsestasi tai rastista. Ethän kuitenkaan paljasta kirjainten muodostamaa sanaa muille!
  4. Jaa kuva Facebookissa tai Instagramissa hästägillä #nallerastilaihia & #mlllaihia, MLL Laihia Facebook-sivun julkaisun kommenteissa tai tägää Instagramin tarinoissa @mlllaihia. Osallistuneiden kesken arvotaan palkintoja toukokuun lopussa. Palkinnot voi lunastaa rasteilta saatua sanaa vastaan.