Uusi hallitus järjestäytyi

17.1.2021

MLL:n Laihian yhdistyksen hallitus järjestäytyi viikolla 2. Yhdistys sai puheenjohtajaksi Tiina Keinäsen, jolla on paljon kokemusta yhdistystoiminnasta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Marika Rajala, joka on toiminut pitkään MLL Laihian yhdistyksen vapaaehtoisena eri rooleissa. Lisäksi puheenjohtajat vastaavat yhdessä Vieretysten-toiminnasta, jota ovat mm. vauvatapaamiset, perhekahvilatoiminta sekä koululaisten loma-ajan kerhot.
Sihteeriksi valittiin Anu Tupamäki, talousasioista vastaavaksi Maija Ylihärsilä,  jäsenvastaavaksi valittiin Marjo Hakola, avustusvastaavaksi ja piirin yhteyshenkilöksi Hanna Oksanen. Viestintävastaavina toimivat Sanna Rinta-Rahko ja Heidi Kurvinen. Tapahtuma- ja keräysvastaavaksi Joulupuu ja Näy pimeässä -tapahtumiin valittiin Sanna Kujala. Muihin tapahtumiin vastuuhenkilöt valitaan tapauskohtaisesti. Kerhovastaavan valinta päätettiin jättää seuraavaan kokoukseen, kerhovastaavan apuna toimii Essi Ala.

Vaikka korona laittaa kapuloita myös MLL:n toiminnan rattaisiin ja tapahtumia päätettiin lykätä myöhemmälle, uutta ideoidaan jatkuvasti. Pysykää kuulolla!

P.S. Koululaisten hiihtolomakerho tullaan järjestämään, jos koronarajoitukset sen sallivat. Hiihtolomakerhon järjestämisestä päätetään tammikuun loppuun mennessä.

MLL:n Laihian yhdistyksen hallitus järjestäytyi uuden puheenjohtajan Tiinan johdolla.
Turvaväleistä huolehdittiin kokoustaessakin.
Osa osallistui kokoukseen etäyhteyden kautta.