Kahvilat

Kahvilat ovat auki normaalisti!

Perhekahviloihin ovat kaikki tervetulleita! Perhekahvilassa tutustut paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia. Perhekahvilan toimintaa suunnitellaan yhdessä perhekahvilakävijöiden toiveiden mukaisesti.

Seuraa Facebookissa tai Instagramissa MLL Laihia ja pysy mukana tekemisessä.

Kahviloissa on mahdollisuus ostaa pientä välipalaa hintaan

• Lapsi 1€
  • Aikuinen 2€

Ruokaviikolla:

• Lapset 2€
  • Aikuiset, MLL:n jäsen 3€
  • Muut aikuiset  4€

Keittiöstä löytyy astioita, jääkaappi, tiskikone, uuni ja mikro, joten myös omien ruokien säilytys ja lämmittäminen on mahdollista. Oravanpesän lelut ovat yhteisessä käytössä ja tilat laitetaan yhdessä järjestykseen kahvilahetken päätteeksi.

Kaikissa kahviloissa ohjaajana toimii perhekeskustyöntekijä Suvi Koski.

Tervetuloa viettämään mukavia kahvila- ja leikkihetkiä!

Olisitko sinä halukas pitämään iltakahvilan Oravanpesällä? Lisää vapaaehtoisia iltakahvilavetäjiä kaivataan! Ota yhteyttä ja kysy lisää joko kahviloissa Marikalta tai sähköpostitse laihian.yhdistys@mll.fi

Vauva ja taapero kahvila tiistaisin klo 9.30-12

Vauva ja taapero kahvila on tarkoitettu ensisijaisesti vauvoille ja taaperoille vanhemman kanssa.
Vauva ja taapero kahvilassa pääpaino on rupattelussa ja kokemusten jakamisessa, mutta välillä kahvilassa on mahdollisuus osallistua ohjattuun toimintaan.

Perhekahvila keskiviikkoisin klo 9.30-12

Perhekahvila on kaikkien alle kouluikäisten lasten oma kohtaamispaikka. Lapset tulevat paikalle aikuisen kanssa, aikuinen voi olla oma vanhempi, isovanhempi tai hoitaja. Kahvilassa on hyvä opetella ryhmässä toimimista leikkien avulla. Kahvilassa jokainen vastaa omista lapsistaan ja yleisestä viihtyvyydestä. Tervetuloa rupattelemaan ja osallistumaan ohjelmaan!

Perhe- / teemakahvila torstaisin klo 9.30-12 tai 10.30-13

Perhekahvilaan ovat tervetulleita kaikki alle kouluikäiset lapset. Teemakahvilassa on erilaista ohjelmaa, mm. satutuokioita, lauluja, pelejä sekä välillä vierailevia esittelijöitä tai puhujia eri aiheista yms.

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja toimintaehdotuksia!