Perhekeskus Oravanpesä

Oravanpesän tiloja saa vuokrata omaan käyttöön. Lapsille suunnatuissa ja viihtyisissä tiloissa on mukava järjestää vaikka lasten syntymäpäiväjuhlia.

Oravanpesä muutti helmikuussa 2024 uusiin tiloihin osoitteeseen Ruutintie 2. Meidät löydät Nalle Kahvilan yläkerrasta. Ulko-ovessa on Perhekahvila-kyltti.

Tilat ovat valoisat ja avarat. Vanhoista tiloista toimme paljon tuttuja leluja.

Osittain sisustaminen on vielä kesken (mm. tuoleja ja mattoja puuttuu), mutta tiloja voi taas vuokrata juhliin.

Oravanpesän vuokraaminen tapahtuu sivun alaosan lomakkeella.

Vuokrahinnat

Tunti hintaKoko päivä
MLL Laihia yhdistyksen jäsenet   8 €35 €
Muut yksityishenkilöt12 €55 €
Muut15€75€

Muuton kunniaksi vuoden 2024 ensimmäinen varaus MLL jäsenille puoleen hintaan (-50%).

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Oravanpesältä löytyy myös hyväkuntoisia astioita: kahvikuppeja, laseja, mukeja ja erilaisia lautasia sekä aterimia noin 20 kutakin. Käytössä on myös mm. kahvinkeitin, vedenkeitin, jääkaappi, mikro, uuni ja tiskikone, jotka tietysti kuuluvat vuokraan.

Toimi näin:

1. Katso vapaa ajankohta allaolevasta kalenterista.

Oravanpesään voi käydä tutustumassa perhekahvilan aukioloaikoina. Ajat löydät sosiaalisesta mediasta.

2. Varaa Oravanpesä käyttöösi allaolevalla lomakkeella.

3. Maksa varaus MobilePayllä numeroon 89227 tai tilille numeroon FI02 5210 0820 044 27. Kirjoita viitteeksi "Oravanpesän varaus XX.XX.202X.  Ota kuvakaappaus maksusta ja liitä se tähän lomakkeeseen.

Varaus vahvistetaan sähköpostilla kahden arkipäivän sisällä. Sähköpostissa kerrotaan ohjeet avaimen saamiseksi.

Olen MLL:n jäsen
Onko tämä vuoden 2024 ensimmäinen varaus (ensimmäinen varaus jäsenille puoleen hintaan)