Seuraava iltakahvila Oravanpesällä ke 23.10.

23.9.2019

Vapaaehtoisten vetämät iltakahvilat Oravanpesällä (Ampujantie 1) pyörähtivät käyntiin 17. syyskuuta. Paikalle saapui 11 aikuista ja 14 lasta. Vapaaehtoisemme Hannan valmistama keittoruoka maistui ja helpotti monen perheen arkea. Kerrankin sai syödä jonkun toisen valmistamaa ruokaa!

Seuraava iltakahvila pidetään ke 23.10. klo 16-18. Kinkkukiusausta tarjolla edullisesti klo 17 alkaen. Tervetuloa vaikka suoraan töistä ja päiväkodista!

Voimme samalla ideoida tulevia iltakahviloita: haluaisitko, että iltakahviloissa olisi jokin teema/aihe vai riittääkö vapaamuotoinen seurustelu? Pitäisikö tarjolla olla ruokaa? Millainen ruoka maistuisi? Olisitko itse kiinnostunut joskus pitämään iltakahvilan tai järjestämään siellä jotakin ohjelmaa?

Ilmoittaudu mukaan klikkaamalla osallistumisnappia Facebook-tapahtumassa tai sähköpostitse osoitteeseen laihian.yhdistys@mll.fi, niin osaamme varata suunnilleen oikean määrän ruokaa. :)