Syyslomakerho

Syyslomakerho järjestetään Perhekeskus Oravanpesällä 1-3-luokkalaisille lokakuussa viikolla 42, maanantaista perjantaihin 17.10-21.10.2022. Ohjattua tekemistä on joka päivä klo 9.30–14.30, mutta ovet avataan jo 8.30 ja paikalla saa olla klo 15 asti.

Päivän ohjelma suunnitellaan lasten ehdoilla ja pidetään mielekkäänä myös toiveita kuunnellen, onhan kyseessä lasten loma. Kerhoissa on kaikenlaista mukavaa yhdessä tekemistä, kuten ulkoilua omassa pihassa tai läheisillä leikkikentillä, askartelua, mahdollisesti leipomista, ruuanlaittoa, leikkejä ja pelejä. Ulkoilemme joka päivä klo 12-14, sillä viereinen ryhmis nukkuu päiväunia meidän tiloissa, joten säänmukaiset ulkoiluvaatteet on syytä olla.

Kerhopäivään kuuluu lounas ja pieni välipala.  Myös omia välipaloja voi ottaa kerhoon.

Kerhomaksut

MLL:n Laihian yhdistyksen jäsenet: viikko: 30€

Muut: viikko: 40€

Kerhoon otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Mukaan mahtuu 8 lasta.

Kerhossa valmistetaan ja tarjotaan lounas, joka sisältyy kerhomaksuun. Halutessaan iltapäiväksi voi ottaa mukaan pientä välipalaa.

Ilmoittautuminen ja peruutusehdot

Kerhopaikka varataan erillisellä lomakkeella ilmoittautumissivulta

Varauksen voi perua kaksi viikkoa ennen kerhoa maksutta ja tämän jälkeen vain lääkärintodistuksella. Jos peruutusta ei tehdä määräaikaan mennessä, voidaan varauksesta periä täysi hinta.

Lisätietoja

Voit tiedustella lisää kerhoista osoitteesta laihian.yhdistys@mll.fi tai puhelimitse 050 452 3503.

Ilmoittaudu syyslomakerhoon.